دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

بیست سالگی اطلاعات بین المللی

 دو دهه از تولد و حضور روزنامه اطلاعات بین المللی در خارج از کشور و نزد ایرانیان گذشت . بیست ساله شدن این حضور را به دوستداران روزنامه و مدیر محترم آن برادر عزیز و محترم سید احمد سام تبریک می گویم .
انتشار مستمر و بی وقفه روزنامه فارسی زبان در خارج از کشور و پهنه جغرافیایی آمریکا و اروپا کاری است عظیم و موثر ، طی سالهای 1375 تا 1378 که بعنوان مدیر نمایندگی صدا و سیما در لندن بودم از نزدیک تاثیر آرام ولی عمیق و حضور فعال این نشریه  رادر سبد مطالعاتی بسیاری از ایرانیان می دیدم ، وجود نسخه هایی از این روزنامه  در بسیاری از شرکت ها ، نهادها و مغازه های ایرانی حس آشنا و خوبی به ایرانیان و فارسی زبانان میداد . طبعا در آن زمان خلا حضور سایر نشریات و دیگر رسانه ها نمایش این حضور را پر رنگتر میکرد ولی همچنان این نشریه نیز همانند سایر رسانه های نوشتاری توانسته است از امکانات و تکنولوژی جدید  بویژه توانمندی های اینترنت و ماهواره  برای بقائ ، توسعه و تنوع نشر و نیز  چاپ و توزیغ و انتشار همزمان در اروپا و آمریکا  ا سود ببرد . هنوزهم  در دست داشتن یک نسخه روزنامه و خواندن آن در زمان دلخواه و مکانی چون اتوبوس و مترو یا در محیط منزل طعم و مزه ای دلچسب دارد .
اطلاعات بین المللی به یمن مدیریت با ثبات ، پایدار و متعادل خود در داخل و خارج از کشور توانسته است احترام بسیاری از ایرانیان و فارسی زبانان را سرمایه و پشتوانه گرانقدر خود قرار دهد و آرام و پیوسته ولی مطمئن و شایسته حرکت کند .
امیدوارم این مشی آبرومندانه  و متعادل و حضور پر نشاط سالهای سال برقرار و پر دوام باشد .

نظرات 2 + ارسال نظر
شازده کوچولو دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://shazdehkouchoulou.blogfa.com

سلام
تأثیر هر یک از رسانه ها به حضور افراد کاربلد و متخصص است. یکی از این بزرگواران مسلما شما هستید که امیدوارم سایه تان مستدام باشد...

سلام بر شما
آنچه که فرموده اید نظر لصف شماست امیدوارم رسانه ها ی ما ازکارشناسانی باذوق چون شما و دوستان همراه و فعال در رسانه ها برخوردار باشند دوستانی که حاصل کارشان چشمگیر و امیدوار کننده است در این صورت با اندکی سعه صدر از جانب مسئولین ذیربط قطعا امور رسانه ای متحرک پویا خواهند بود.

حمید رضا سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
به عنوان یک خواننده روزنامه بیست سالگی آنرا تبریک میگویم . از شما هم برای یاد کردن از آن متشکرم
حمید رضا -ش شهر منچستر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد