دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

روز خبرنگار

روزخبرنگار فرصتی است تا اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران قدری هم به خود بپردازند به مسولیت ها ،اختیارات ،شرایط کاری ،تمرین تحمل دیدگاه های متفاوت و انجام رسالت اصلی برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه، بدون تردید درحوزه خبر و خبر رسانی کشور نیز همانند خیلی از حوزه های دیگر کمبود های فراوانی وجود دارد، برخی از کمبودها به کارگزاران و برنامه ریزان در سطح کلان بر میگردد ولی برخی از این نقایص و کمبودها نیز به مجموعه صنفی تخصصی ،و فرهنگ کاری و تعامل موجود بر میگردد البته دولت ، مسولان و برنامه ریزان می توانند در این زمینه پشتیبان و حمایت کننده باشند.

 یکی از نقایص موجود کمبود فضای نقد کارشناسی خبر و خبر رسانی است . مگر چند مرکز و محفل تخصصی مستمر برای بحث و نقد و بررسی کارشناسی وجود دارد،چه میزان نشست و گفتگو در این زمینه موجود است ،چقدر امکان تقویت این نگاه وجود دارد تا چه حد امکان تحمل دیدگاه ها بین خبرنگاران بعنوان پیش قراولان آگاهی جامعه بالا رفته است. متاسفانه برخوردهای کارشناسی نیز در اکثر موارد تحت نظر و تاثیر جدال های جناحی و منافع گروهی این روزنامه و آن سایت قراردارند  . 

 امیدواریم بهسازی شرایط موجود که همه در نا مساعد بودن آن اقرار دارند با کمک مسولان و برنامه ریزان ذیربط و فعالیت و محوریت خبرنگاران صورت گیرد . دست باز بودن خبرنگار برای سوال ، نقد و اطلاع رسانی صحیح بدون تردید می تواند از عوامل بسیار مهم توسعه و پیشرفت کشور باشد .

خبرنگاری قبل از اینکه یک شغل و حرفه باشد یک دغدغه شیرین و مسولیت اجتماعی تاثیر گذار است . 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهترین روش کسب درآمد اینترنتی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

بهترین روش کسب درآمد اینترنتی
-----------------------------------------------------
* تبریک برای کاربران بلاگ اسکای »»» کسب درآمد مطمئن شما
* راهی آسان ، سریع و لذت بخش برای کسب درآمد ...
* نگران سرمایه اولیه نباشید ، رایگانه رایگانه...
* دوست دارید دوبرابر بازدید وبلاگتان پول دریافت کنید ...
* مثلا : 2000 بازدید کننده در روز»»»» 40000 ریال درآمد...
* ایجاد وبلاگ رایگان روی سایت (کسب در آمد از گوگل برای اولین بار در ایران)
* در وبلاگ ایجاد کرده روی سایت مطلب ارسال کنید و از تک تک ارسالی ها از سایت دریافتی داشته باشید...
* فراتر از آنچه تصورش را می کنید...
* از بازدید کننده های وبلاگهای خودتان هم کسب درآمد کنید حتی یک نفر ...
* دوست داری عضوش بشی ؟ پس سریعتر روی آدرس زیر کلیک کن...
http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

سلام
نظر با اینکه این پیام را چند بار دریافت کردم و احاس میکنم در راستای توسعه کارهای مثبت اینترنتی و رقابت در فضای مجازی است پیام را منعکس کیکنم موفق باشید.

محسنی شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

به امید روز و روزگار خوش برای خبرنگاران و رسانه ای ها

فربود شکوهی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.pehrest.ir

سلام. عید فطر فرخنده را به شما شادباش می گویم. بر آن شدم تا پس از مدت ها همه فایلهای زبان و ادب فارسی را گردآوری کنم و در مجموعه ای تقدیم دوستان کنم. نام درگاه را پهرست گذاشتم. از روی این واژه بعدها عربها واژه فهرست را درست کردند. هم اکنون در حال کامل کردن این وبگاه هستم. می خواستم خواهش کنم که تجربیات خوبتان را در اختیارم بگذارید به ویژه بخش آموزش زبان فارسی به نسل دوم ایرانیان در خارج از کشور .
دوستتان دارم. شکوهی

سلام جناب مهندس شکوهی
امیدوارم سلامت و موفق باشید .کارهای خوبتان را روی سایت رسانه مهر می بینم گرچه متاسفانه همچنان به دلیل کندی اینترنت داخل کشور بازدید از فایل های تصویری با مشکل همراه است .در موردی که بیان کردید انشااله هر کمکی که بتوانم دریغ نخواهم کرد . بحث زبان فارسی نیاز امروز و فردای ایرانیان بویژه در خارج از کشور است . برایتان آرزوی موفقیت دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد