دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دویستمین یادداشت

 به یاری خدا و با حمایت مستمر دوستان به دویستمین یادداشت رسیدیم . شاید برای مخاطبان جالب باشد برخی از مطالبی را که در این مدت بیشترین بازدید کننده و مخاطب داشته اند معرفی کنم و نام ببرم . مطلب " پیشکسوتان خبر سیما " با ۱۳۵۰ بار بازدید تابحال در صدر قرار دارد و بعد از آن مطلب "گوینده خرمشهر شهر خون آزاد شد" با بیش از ۸۰۰ بار بازدید قراردارد . یادداشت هایی چون " ربنای شجریان و اذان موذن زاده اردبیلی آثارملی و معنوی ایران" (۳۵۰ بار ) "ضرورت تاسیس تاسیس موزه رادیو تلویزیون "،"برخی از فرزندان سیما ,"سیمای شاد رمضان" ,"مجری مشاهده سیما ","نکته های تاریخی خاطرات تاج الملوک ","رادیو سال ۱۳۶۹ "و حدود بیست یادداشت دیگر با بیش از۲۵۰ بار بازدید در مراتب بعدی قرار دارند .

 در این مدت دوستان زیادی با نظرات سازنده و همراهی حمایت گرانه خود مشوق و مقوم  تداوم این مجموعه بوده اند که از برخی از این دوستان همانند صدمین یادداشت یاد میکنم و صمیمانه از همه دوستان عزیز و محترم سپاسگزارم.

 لازم است از دوستان و همراهانی چون آقایان حامد بایرام زاده ،امیر حسین ب ، داود چیت ساز ، شاگرد و بهروز همتی و خانم ها  راحله خ ، فایزه ف ،ن .ر ریاضتی  و زارعی یاد کنم که اظهار نظرهای سازنده ایشان موثر و راهگشا بوده است .امیدواریم این مجموعه همچنان از راهنمایی ها و پیشنهارهای سازنده همه دوستان بهره ببرد و به سهم خودبتوانیم انعکاس دهنده برخی نظرات کارشناسی در حوزه رسانه و فرهنگ باشیم .


نظرات 8 + ارسال نظر
احمدی راد جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام خسته نباشید
امیدوارم حضورتان مستمر و بانشاط باشد به شما برای رسیدن به دویست مقاله و مطلب تبریک میگویم .

سلام
از شما ممنونم و آرزوی موفقیت برایتان دارم .

ح .معماریان شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ

انشااله بزودی شاهد هزارمین مطلب باشیم ، ضمنا اگر ممکن است خاطرات رسانه ای از خودتان و دوستان دیکر را حتما بنویسید .

نرگس ریاضتی یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ق.ظ

حمد بی حد بر آستان حضرت حق که اوست خالق لوح و قلم.
او که برگزیده خلقتش ؛ حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) را نوشتن آموخت تا بدان رسالت خویش را بر جان جهانیان و شیفتگان حضرتش ارزانی دارد.
استاد گرانقدر جناب آقای فانیان بزرگوار
بی شک سخن گفتن از ارزش سالیان متمادی تقریر کلام شما و نگارش مطالب بسیار زیبا و آموزنده اتان کار آسانی نیست.
بنده خود به نوبه خود از مطالب شما بسیار درس گرفتم و آموختم .(به مثابه شعر شیخ اجل : به کلک فصاحت بیانی که داشت؛ به دلها چو نقش نگین برنگاشت).
نکته بسیار جالبی که توجهم را در تمامی نوشته هایتان جلب کرد این بود که شما خیلی زیبا و با سعه صدر پاسخ منتقدینتان را می دادید و حتی از آنها تشکر هم میکردید. (به گفته دکتر شریعتی : هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم).
خدای را شاکرم که به من افتخار شاگردی شما را هرچند درمدت کوتاهی (یک ترم) عنایت کرد تا درسی بیاموزم و آموختنم همچنان ادامه داشته باشد.
با سپاس از شما استاد معزز ؛ از خداوند متعال آرزوی سلامتی و سعادتمندی و عاقبت به خیری برای شما را دارم. التماس دعا

hamed bayramzadeh یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید به استاد و برادر بزرگوار….خیلی خوشحال شدم که به دویستمین یاداشت یا دل نوشته رسیدید….بنده حقیر کاملا در جریان هستم که اگر حضرت عالی درگیر مسایل فرهنگی و رسانه و دانشگاه نبودید حتما یاداشتهای شما بیشتر از رقم ذکر شده می بود….یکی از مخاطبان شما در مورد اخلاق و فروتنی شما در برابر نقدها مثال زده و تحسین کرده که واقعا بجا بود چون صبور بودن شما همیشه الگوی بنده در زندگیم بوده…..خدا حفضتون بکنه ….منتظر دل نوشته های زیبای شما هستیم…باشوادولانام

سلام بر شما
از لطف و محبت مستمر شما صمیمانه متشکرم . حضرتعالی از جوانان موفق در حوزه هنر و فرهنگ هستید و علاوه بر توانمندی های هنری و نظم در کارها پشتکار مثال زدنی دارید امیدوارم با همین ویژگی ها در همه عرصه های علمی ، فرهنگی و اجتماعی توفیق روز افزون داشته باشید .

راحله خ چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ق.ظ

بسیار مشعوفم که دویستمین یادداشتتان را هم خواندم.ممنون که مرا هم مورد لطف قرار دادید. خواندن، کمترین کاریست که از مخاطب بر می آید. تامل و تفکر مهم تر است. انشالا که وبلاگ و نوشته هایتان مستدام بوده و مانند قبل، ما جوانان را مستفیذ نماید.خسته نباشید

سلام متشکرم و برایتان سلامتی و شادابی و موفقیت روزافزون آرزومندم.

داوود چیت ساز چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:13 ب.ظ

قلمتون استوار استاد...

سلام برشما
شاد و سربلند باشید ، سایه حضرتعای مستدام

زارعی دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ

استاد ممنون که از بنده هم یاد کردید
پایدار باشید و تن درست.

سلام
متشکرم از شما و برایتان سلامتی و شادکامی أرزو دارم ز

امیر دبیری مهر چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.dabirimehr.ir

ارادتمند همیشه از شما بعنوان یک انسان شریف و متشخص و مدیر توانا نام می برم همیشه شاد باشید

سلام بر شما جناب آقای دکتر دبیری مهر، شما محبت دارید .امیدوارم کمی از آنچه گفته اید باشم یا بشوم برای شما صمیمانه توفیقات روزافزون آرزو دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد