دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

یاد مهر و مهربانی ها بخیر

 مهر سرآغاز بسیاری از مهربانی ها و رفاقت هاست . شروع مدرسه در سرآغاز تحصیل  ، دوستیابی و به تعبیری آغاز زندگی اجتماعی برای همه دانش آموزان و تکرار مهر در تداوم تحصیل و تداوم دوستی ها و رفاقت ها در طول سالهای تخصیل مدرسه و دانشگاه  ، مهربانی های دوستان ، همکلاسی ها ، معلمان  و استادان ، شوخی ها ،شادی ها  و گاهی خاطراتی که در آن واحد و لحظه بروز شاید شیرین بنظر نیایند اما بعدها با بلند نظری و یاد آوری، شیرین و خاطره انگیز تداعی میشوند. خاطراتی که به دلیل افزایش سن و تغییر شرایط اجتماعی دیگر در مسیر زندگی امکان بروز  و ظهور ندارند .

 یاد معلمان و استادان زحمتکش ، دلسوز و مهربان را گرامی میدارم . آنهایی که هنوز  در مقاطع مختلف مشغول تحصیل اند ، آنهایی که خود سالهاست معلم اند و آموزش میدهند . آنهایی که  همیشه حرمت دوستی ها و کرامت دوستان را نگه میدارند .

یاد دانش آموزانی که در آغاز جوانی و در میانه راه تحصیل برای نگه داشت حرمت، شرف، ناموس ، مرام ، معرفت و باور  مردمان و نیاکان و نیکان این مرز و بوم  درنگ نکردند گرامی و جاودان باد .

در آغاز مهر آرزو داریم و از خدای مهربان میخواهیم که مهر و مهربانی ، رفاقت و همزبانی و همدلی و همراهی همواره قرین راه علم و عمل ما و آینده فرزندان این  مرز و بوم باشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
شاگرد سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ق.ظ

سام
آغاز سال تحصیلی جدید بر شما استاد گرامی مبارک

سلام بر شما
ممنون و متشکرم و برای شما آروزی سلامتی و توفیق روزافزون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد