دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

به یاد سید محمد مهدی کاظمینی

  

  سید محمد مهدی کاظمینی را اکثر دوستان . مدیران و کارمندان بخش های مختلف  صدا و سیما همچنین کارکنان شبکه ماهواره ای هد هد بخوبی می شناسند . سیدی صبور ، نجیب ، محترم و مبادی آداب ، که  درگذشت ناگهانی اش ( دوشنبه هفتم دی ماه ۹۴ ) موجب تاسف و تالم شدید همه ما شد . آقای کاظمینی نزدیک به پانزده سال در صدا و سیما همکاری و مسئولیت داشت .قبل از آن سابقه مدیریت های مختلف در وزارت کشور از جمله فرمانداری شهرستان زادگاهش شهر دزفول را نیز در کارنامه خود داشت . 

طی هفت سالی که مدیریت شبکه جهانی جام جم را برعهده داشتم ایشان مدیریت امورعمومی ( اجرایی و پشتیبانی ) مجموعه را عهده دار بود . مرحوم کاظمینی بیشترین دوره حضور و همکاری اش در صدا و سیما را در شبکه جهانی جام جم گذراند ، شخصیتی بسیار منظم ، سختکوش و صمیمی بود . هرچه از ارتباط ، همکاری و شناخت ما میگذشت مراتب بالای حسن خلق و رعایت حقوق دیگران در باور و رفتارش برایمان بیشتر آشکار میشد .

خانواده محترمش ، همشهریان خونگرمش. اینجانب ، همکاران سابق او و دوستانی که می شناختندش عزیزی محترم و دوستی دلسوز را در کنار خود از دست دادیم .دوست و همکاری بی آلایش ، با محبت ُ خیرخواه و خوشرفتار . برای  روح بلندسید محمد مهدی کاظمینی رحمت و مغفرت اللهی و آرامش ابدی مسئلت میکنیم و به خانواده محترم کاظمینی تسلیت میگوییم .

نظرات 10 + ارسال نظر
hamed bayramzadeh شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:38 ق.ظ

بنام حضرت حق که پایانمان به سوی اوست....سلام و عرض تسلیت....شناختی که از شما دارم ...بهتون درود میفرستم ....مشهود هست از دل نوشته تان که این دوست با رفتن تقدیر شما را غمگین گرده....باقی عمر شما و یاران دیگرتان....بنده حقیر رو هم شریک غمتان بدانید....ارادتمند

سلام و درود بر شما ممنونم از لطف و محبت حضرتعالی و برایتان سلامتی و دلخوشی آرزومند می کنم .

مبلمان شهری چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ http://simatabjonoob.ir/

خداوند رحمتشون کنه
من افتخار اشنایی با هاشون رو داشتم
روحشون شاد

سعید مشایخی پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ق.ظ

از شنیدن این خبر بسیار متاسف شدم . انسان شریف و پاک دلی بود . روحش شاد و یادش گرامی

محمدی راد جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام
خدا رحمتش کند . ایشانرا بخوبی میشناختم بسیار محترم بود و بی آزار خدایش بیامرزد .

علیمرادی جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام.
گرچه همه میدانیم و از جمله اعتقادات ما حتمی بودن و همگانی بودن مرگ است اما رفتن سید خیلی ناگهانی و تلخ بود.

کمتر از یکماه پیش با محبت جناب فانیان و سماجت !! ابراهیم خان رنجبر و درمعیت دوستان جام جمی سابق به قم مشرف شدیم که هم فال بود و هم تماشا.

زیارت کریمه اهلبیت با میزبانی تمام و کمال مرحوم کاظمینی.

از هر دری سخنی بود و ذکر خاطره ای.

و سید برای ماندگار کردن خاطره سفر از هیچ تلاشی فروگذارنبود.

من به لحاظ حضور طولانی مدتم در حوزه اداری مالی با مرحوم سید مراوده کاری داشتم چه زمانی که کارشناس برنامه ریزی بود و چه زمانی که مدیر در جام جم.

اخلاق. خوشرویی .نظم از شاخصه های فراموش نشدنی این مردخدا بود.

روحش با اجداد طاهرینش محشور باد

مهدی مرتضایی جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:12 ب.ظ

با سلام و احترام و تشکر از مطلب شما در یادبود سید بزرگوار سید محمد مهدی کاظمینی ، بنده نیز در مدت آشنایی با ایشان در شبکه جام جم و هدهد خاطرات خوشی از ایشان داشتم . برای این عزیز از خداوند رحمت واسعه خواستارم .

عباس مجتهدی جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ب.ظ

بنام خدا
روح پرفتوحش شاد
ایشان محور دوستی جمع های متعددی بود
بسیاری از خاطرات شیرین ما.... نقش کاظمینی دارد

بهروز گودرزی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام به او که مظهر عطوفت بود و مرد میدان رفاقت. سید محمد مهدی به صفات دیگری هم در میان دوستان شهره بود. وقتی خبر سنگین و تکان دهنده رفتنش روح و جان دوستان را خراشید،هرکدام با بغض و اشک برخی از صفاتش را گفتند و فصل مشترک همه، مهربانی و سخاوت سیدمان بود. او ناگهان رفت اما طول می کشد تا ما رفتنش را باور کنیم. بی تردید دلتنگی نبودش تا زمانی دراز با ما خواهد بود.

حمید وثوقی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 ب.ظ

مرحوم کاظمینی شخصیت متین و مودبی داشت . در طول سالیانی که افتخار آشنایی و رفاقت با او را داشتم تغییری در رفتار و شخصیتش ندیدم . سادگی در رفتار و صمیمیت در کلام و احساسش موج میزد .اینکه بی ریا و صمیمی با ادم روبرو میشد چنان حس خوشایندی را در مخاطب بر می انگیخت که تاثیر آن تا ساعت ها ادامه داشت . همین حالا هم یاد او بالفور چشمانی پر از برق صمیمیت و لبانی گشوده بخنده را در ذهنم تداعی میکند و پژواک صدایش را در گوشم طنین انداز میکند . با آنکه دیدارهای ما همواره در محفلی خصوصی و اکنده از صمیمیت صورت میگرفت و معمولا در اینگونه محافل اداب از افراد ساقط میشود اما او متین و با وقار تا آخر مجلس می نشست و در قالب شوخی و بذله گویی حتی از حریم ادب خارج نمیشد . هرگز سخن ناصواب و رفتار غیر قابل تحمل از او ندیدم و نشنیدم . معمولا شنونده بود اما با احساس تمام و انرژی مثبت . فارغ از بغض و کینه و سرشار از عاطفه و دوستی بود . با اینکه از مال دنیا شاید بهره چندانی نداشت اما در این فقره نیز گشاده دست بود و سخاوتمند .
شهادت میدهم بر زلالی و پاکی شخصیتش و صداقتی که در وجودش جاری بود . بقول نیما یادش آدم را روشن میکند . خدایش او را در جوار رحمت واسعه اش مآوی دهد و فرزندانش را با عطیه ای نیکوتر به جبران گوهری که اجل از کفشان ربود در زندگی مورد لطف قرار دهد .

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام ادب ومبادی آداب بودن مشخصه بارز مرحوم سید محمد مهدی کاظمینی بود بازباید برای خانواده محترمش صبرازخداوند مسئلت نماییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد