دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

یاد مهر و مهربانی ها بخیر

 ماه مهر ، مدرسه ، معلم ، محبت، مطالعه و آموزش  واژاه های آشنا ، صمیمی و خاطره انگیز برای همه فرزندان این مرزو بوم است .

شرایط تحصیلی ، امکانات تحصیل ، کتاب ها و معلم ها تغییر میکنند ولی شور و نشاط فراگیر، شروع آموزش و آشنا شدن با همکلاسی هایی که بعضا از مهمترین و ماندگارترین دوستان فردای زندگی دانش آموزان امروز میشوند هیچگاه تغییر نمیکند . بر همین اساس همیشه آغاز مهر و شروع درس و مدرسه برای همه ما خاطره انگیز و یادآور خاطراتی از دورانی مملو از صمیمیت ها و رفاقت های تکرار ناشدنی است .

برای همه دانش آموزان سالهایی بی دغدغه با آرامش و پربار به لحاظ علم اندونزی و تحصیل آرزو مندیم . برای معلمان که همیشه قشر زحمتکش و کم توقع جامعه بوده اندآرزوی توفیق در آموزش و پرورش جوانان و آینده سازان این مرز و بوم داریم همچنین بهره مندی آنان از امکانات و رفاهیاتی که در سایه آن بتوانند زندگی آبرومندانه خود را بدون داشتن شغل دوم سر و سامان دهند آرزو مینم .

 در روز های آغازین مهر و باز گشایی مدارس همواره از نوآموزان ، دانش آموزان و درس و تحصیل صحبت میشود.  اما خوب است همچنین یادی بکنیم از کودکانی که در گوشه و کنار کشورمان به دلایل مختلف امکان تحصیل و آموزش ندارند ، کسانیکه به دلیل ناتوانی خانواده ، اجبار داشتن به کار و نان آور بودن برای خانواده یا نداشتن امکانات و دلایل دیگر همزمان با هم سن های خود وارد مدارس  نمی شوند.

امید واریم با برنامه ریزی های مناسب  و حمایت های لازم دولت و همراهی و مساعدت مردمانی که امکان کمک دارند ، در آینده نزدیک شاهد تحصیل و آموزش همه کودکان واجب التعلیم باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد