دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

قلم های دشمن شاد کن

در هیاهوی مجادلات و منازعات بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم اسراییل و پس از پاسخ نظامی حساب شده  ایران به جنایت اسراییل در حمله نظامی به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران و وابستگان نظامی ایران در سوریه ،بسیاری از سیاسیون و  کارشناسان و فعالان رسانه در محافل مختلف سیاسی و رسانه ای اعلام نظر کردند ، شبکه های فارسی زبان و غیر فارسی به مهمترین موضوع حال حاضر خاورمیانه پرداختند .

اکثریت قریب به تمامی منتقدین سیاست های اقتصادی و فرهنگی حکومت و دولت نیز پاسخ حساب شده و به موقع به جنایات اسراییل را تایید کردند . نکته جالب دیگر تایید و قبول حرکت یادشده توسط تعداد قابل توجهی از مخالفان نظام بود که در نظرات کارشناسی خوداین اقدام را در جهت انسجام ملی و حفظ و دفاع از منافع ملی دانستند .

موضوی مایه تاسف و تاثر است ، نقدهای غیر منصفانه و گاه شوخی ها و طنزهای مخالف اقتدار ملی و از همه تاسف بارتر ، حمایت ،پذیرش یا نادیده گرفتن جنایات بی حد و حصر اسراییل در منطقه خاورمیانه و نسل کشی مداوم آن در سرزمین های اشغالی و محصور شده در چنگال نظامیان خونخوار این رژیم است که با هیچ منطق انسانی و اخلاقی سازگار نیست . امیدواریم که این افراد نیز که غالبا به عنوان دهن کجی و لجاجت با نظام سیاسی ایران به چنین دیدگاه های می پردازند، با مرور بر سابقه تاریخی اقدامات اسراییل از زمان تشکیل حکومت جعلی و غاصبانه آن در این مسیر تجدید نظر کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد