دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

مجری مشاهده سیما

سلسله  گزارش ها و صحبت های آقای احمدی نژاد از طریق سیما در روزهای پایانی دولت دهم در نوع خود جالب بلکه یک ابداع رسانه ای است. ضمن این که مجموعه سخنرانی ها و گفتگوهای تلویزیونی و استفاده از این بلندگو برای بیان نظرات و گزارش ها به لحاظ سبک به مجموعه اولین ها و برترین های مورد نظر ایشان طی دوران ریاست جمهوری اضافه میگردد، چون هیچکدام از رییس جمهور های قبلی از چنین امکان با چنین حجمی بهره نبرده اند و از آن مهمترحمایت و همراهی که صدا و سیما در هشت سال ریاست آقای احمدی نژاد با وی داشت بی نظیر بود. این همراهی مستمر تا حدی بود که حتی این رسانه به بهای زیر سوال رفتن موقعیت و اعتبارش نزد مخاطبان، هیچگاه حاضر به نقد سخن یا بحث و جدل کارشناسی با رییس جمهور نشد .

 در آخرین روزهای ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد آقای مرتضی حیدری چنان در برابر دوربین تلویزیون ظاهر شد که بود و نبود او در برابر بیانات و گزارش های آقای احمدی نژاد هیچ تاثیری نداشت .البته آقای حیدری در مواردی نشان داده است  که مجری توانمندی است اما ظاهرا در این گفتگوها او نه در یک مناظره یا مصاحبه بلکه در یک مشاهده تلویزیونی شرکت داشت .

نظرات 4 + ارسال نظر
مرادیان جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام
دولت ها میایند و میروند . این کارها در میان مدت برای تلویزیون بسیار تاثیر منفی خواهد داشت .

امحمود زاده دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام
پیشنهاد میکنم در مورد اجرا در رادیو و تلویزیون و مسائل آن بیشتر بحث و بررسی داشته باشید .

شازده کوچولو چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://shazdehkouchoulou.blogfa.com

سلام
با همه ی احترامی که برای سابقه و تجربه ی آقای حیدری قائل هستم ولی فرمایش شما را در این زمینه کاملاً قبول دارم. مصاحبه های ایشان با رئیس جمهور پیشین همیشه مصاحبه ای کاملاً هدایت شده و بدون چالش بود. اگر نگاه انتقادی را در همه ی زمینه ها با همه ی جوانب یک نقد درست یعنی بیان خوبی ها و بدی ها مدنظر داشته باشیم به نظر می رسد بسیاری از مسایل پیش از آنکه به مشکل تبدیل شوند به آسانی و با هزینه ی اندک حل و رفع می شوند.

مانیا جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ق.ظ http://3-2-1.blosky.com

سلام
وبت عالیه گلم
به ما هم سربزن
http://3-2-1.blosky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد