دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

همه در جایگاه خود مسول و پاسخگو هستند

 دولت دوازدهم رفت و دولت سیزدهم آمد ، مشکلات دیروزبود ، امروز و فرداهم خواهد بود . آنها از دیروز شروع نشده و فردا هم تمام نخواهند شد .

حتما در واکاوی  فعالیت های دولت قبلی نکات تاریک و روشنی وجود دارد ، قصور و تقصیر وجود دارد ، تلاش و از دست دادن فرصت ها ، حتما دیگرانی هم با آنها همراه بوده اند در توفیقات یا فراهم کردن موانع یا بی خیالی و متاسفانه گاه به موقع همراهی نکردن ، در سه ، چهار سال اخیر با توجه به اوج تحریم ها ، گرانی ها ، فشارها ، حوادث غیر مترقبه ، پاندومی وحشت بار کرونا  به دستور رهبری ، تقریبا تصمیمات در سطح سه قوه گرفته می شد و کمابیش با همراهی  چرخ کشور به شیوه ای که دیده شد گردید . حتما قوه مجریه پاسخگوی اول  است . اما تقریبا همه کسانی که به تازگی وارد عرصه مجریه شده اند ، در جایی ، کاری ، مسولیتی و وظیفه ای داشته اند . بررسی کنند ، واکاوی کنند اگر در محیط به اختیار خود توفیق نسبی داشته اند امیدوارانه مسیر را ادامه دهند وگرنه حتما روش خود را به ناچار می بایست تغییر دهند و چون در عرصه ملی کار میکنند مشورت ملی بگیرند ، مجلس هم مشاور خوبی است اما کامل نیست، چون از نماینده داناتر ، با تجربه تر و با پیشنه موفق تر در کشور کم نیستند ، حتما باید این شخصیت ها را به کمک گرفت . مشکلات بسیار فراوانند ، اما پتانسیل کشور هم فراوان است . مردمان صبور ، قانع و آماده همکاری هم فراوانند ، ما بهترین مردم را در کشور داریم ،کسانی که در هر حال با وجود گلایه ها همراهی میکنند .

به مسولان جدید عرض میکنم ، خوشبختانه  در بهترین شرایط هماهنگی بین قوا هستید ، دولت سایه ای خدا را شکر وجود ندارد .لطفا مسولان جدید وقت خود را صرف گذشته نگنند ، گذشته هنوز جاری و پیش چشم مردم ماست ، نیاز به باز گویی و باز تشریح ندارد ، فرصت ها کم است لطفا بجای هرچیز ، زودتر تصمیم سازی ها ، تصمیم گیری های درست ، جلب اعتماد مردم و بازگرداندن روحیه امیدواری و همراهی مردم را در اولویت قرار دهید ، همین و بس ، به همان چیزهایی که انتقاد میکردید و ضعف میدانستید ، نپردازید ، حالا دیگه مردم از شما عمل صحیح میخواهند ، حرکت ، اقدام و عمل ، انشاالله مردم هم امیدوار میشوند و همراهی میکنند . قطعا برای توفیق کلی در کشور اول توجه به داخل و دوم توجه به تنظیم درست روابط خارجی و هشیاری فوق العاده به محیط پیرامونی لازم است ، انشاالله خداوند هم همراه این ملت و کشور خواهد بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد