دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دولت سیزدهم ، تناقض در سخن و عمل

  در نگاهی  به محتوای تبلیغات رسمی  دولت  خوشبختانه  همچنان شاهد گفتگو ها و وعدهایی هستیم که از دوران انتخابات برای جلب نظر و آرای مردم ارایه میشد ، ولی در عمل شوربختانه داستان به نحوی دیگر است ، دولت تبلیغ کنترل تورم و حتی تک رقمی شدن آن میکرد ، همچنان هم معتثد است که تورم در حال کنترل شدن است !، البته دیگر بحث تک رقم و امثال آن نمیشود ولی در عمل تمامی ماه هایی که دولت جدید مسول امور بوده است شاهد افزایش بی رویه قیمت ها  و تورم مهارگسیخته بوده ایم و بنظر نمیاید که با ساز و کارهای موجود اتفاق متفاوتی  در آینده نزدیک بیافتد . به هر روی دولت و شخص رییس جمهور هنوز بر روال سابق سخن میگویند و وعده های بهسازی و گشایش گری میدهند  .!

دولت  سیزدهم وظیفه مذاکرات برجامی و رفع تحریم ها را به کسانی سپرده است که اصولا در دولت قبل نسبت به برجام بد بین و به شدت ، در نظر و عمل با آن مخالف بودند ، تیم موجود مذاکراه ضمن این که در رفت و آمدو ملاقات های دیپلماتیک و مشغول مذاکره و تلاش برای تحقق توافق های قبلی برجامی هستند ، البته با کندی و وقفه زیاد، حتی از نام بردن عنوان برجام برای این مذاکرات پرهیز میکنند. !

 تفاوت ها نسبت به شعارهای انتخاباتی و وعده های مکرر دولتمردان بسیار زیاد است ، این تفاوت و تناقض شعار انتخاباتی تا عمل و اجرای آنها  تا حدی در همه دولت ها و کشورها وجود دارد و به دلیل تکرار ، تاحدودی رواج دارد، اما تفاوت عمیق گفته های  این روزها با واقعیات و اوضاع جاری همین روزها در سطح جامعه ، بیشتر از همیشه  خیلی زیاد و بی تناسب است .!امیدواریم ابتدا این قسمت داستان اصلاح شود و سپس  برای تحقق نسبی وعد ها تلاش کنند .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد